Nasze laboratorium od ponad 20 lat pomaga klientom, którzy utracili dane. Naprawiamy dyski i odzyskujemy z nich dane w przypadku:
- uszkodzeń elektronicznych,
- uszkodzeń mechanicznych – powstałych w wyniku zużycia, po upadku, uderzeniu czy w wyniku wstrząsów,
- uszkodzeń firmware'u, czyli wewnętrznego oprogramowania dysku, które często można pomylić z usterkami mechanicznymi,
- po skasowaniu danych,
- po formacie dysku,
- po próbach odzyskiwania danych,
- po instalacji systemu,
- po usunięciu pliku.
Obsługujemy dyski firm:
- Seagate (również pod marką Samsung i Maxtor),
- Western Digital (WD),
- Toshiba,
- Hitachi.
Wszystkim naszym klientom oferujemy całkowicie bezpłatną wycenę, mając na uwadze to, że utrata danych jest dużym problemem. Większość wycen wykonujemy od razu, w przeciągu kilkunastu minut. Możemy sobie na to pozwolić, ponieważ posiadamy własne, w pełni wyposażone laboratorium. Dzięki temu nasze usługi są kompleksowe, ceny uzależnione są od rodzaju uszkodzenia dysku, a czas usługi skrócony do minimum.
Wiele osób pyta nas o to, co spowodowało awarię dysku, dlaczego nie można uzyskać dostępu do danych, a także jak je odzyskać. Nie ma na to prostej i uniwersalnej odpowiedzi.
Większość uszkodzeń dysków twardych powstaje w wyniku ich zużycia lub szoku mechanicznego, czyli wszelkiego rodzaju uderzeń, wstrząsów i upadków podczas ich pracy. Awarie elektroniki tych nośników danych stanowią odrębną grupę usterek. Kolejnym typem uszkodzeń są wszelkiego rodzaju problemy, związane z nieprawidłowym działaniem oprogramowania wewnętrznego. Odzyskiwanie danych z nośników, w których wystąpiły takie usterki, jest możliwe jedynie w warunkach laboratoryjnych. Jak wynika z naszego doświadczenia, działania podjęte przez użytkowników po awarii dysków, mają zasadniczy wpływ na proces odzyskiwania danych oraz jego skuteczność.